Monday, September 10, 2007

buna seara, prieteeeeeeeeeeeeni!!! si o intamplare cu un taximetrist










viki... posesorul celui mai adevarat tatuaj...







razvan...no comment...








bautura si femei...






sunt cea mai nesuferita...






cristi...






tot cristi...









catalina...






alina...




















cristi...
























generation next...














boro...

super intamplare cu un taximetrist..in drum spre cafeneaua actorilor am luat un taxi meridian. am oprit la bikers si am pescuit-o si pe alina. pe drum am vorbit si cu catalina si cu razvan...ma rog la cafenea era toata lumea in par inclusiv viki cristina... mai putin razvan. am cautat telefonul sa il sun si ..pauza...telefonul meu era disparut...
fetele m-au tot sunat doar doar o vibra pe undeva...timp in care mi-am dat seama ca l=am uitat in taxi. am sunat la 9423 si am rugat-o pe dispecera sa il caute pe 87 pentru ca mi-am uitat telefonul in masina. si surpriza...telefonul chiar era in masina..si taximetristul a fost asa de dragut incat a venit din nou la cafenea si mi l-a adus...
sa mai zica cineva ca taximetristii sunt naspa...



























No comments: