Sunday, September 16, 2007

promotia 1992...dupa 15 ani

pai na ce sa fac...eu cap de lista....


cam asa ne prezentam dupa 15 ani....


zeres... la fel de nebun...



sergiu... cu mancarea buna...ce amintiri...he he



alexe ...la fel de serios...sau despre cum stateam noi in aceeasi banca la chimie










adi...universitatea craiovaaaaaaaaaaaa....









lache...








vaduva cu pustile si pistoalele lui....







grosu cu firma lui de avocatura....



o intalnire de care mi-a fost tare dor ...si m-am simitit nemaipomenit de bine...cred ca ar trebui sa ne vedem mai des...


3 comments:

LaPublicitaire said...

Ce rau imi pare ca nu am ajuns si eu ... poate data viitoare!

Se are ca ne-am facut mari intre timp ... cu toate ca eu am mari dubii in ceea ce ma priveste ... mi-ar placea sa mai chiulesc de la bilogie sa mergem prin IOR ... ce amintiri ... Acum plimbarile sint "legitime" (nici macar nu mai am de unde sa chiulesc ... deh!) prin in Millennium Park sau te miri pe unde. Deh -- marul furat e mai bun decat cel cumparat.

Numai bine la toti!
Lorena.

iuliana said...
This comment has been removed by the author.
iuliana said...

daca nu putem sa dam timpul inapoi e bine macar ca avem de ce sa ne aducem aminte...dar ma rog fiecare vreme are farmecul ei...