Wednesday, January 16, 2008

ceva de la greta

nu mi-am gasit niciodata locul aici,si nu am gasit nimic sa pot numi"acasa",dar nici nu am incercat...Imi pare rau ca nu iubesc din nou,spun ca nu imi pasa si nu imi pasa....doar ma gandeam......vand vieti,vand o viata,si nu intentez sa cumpar,nu merit mai mult decat primesc oricum nimic din ce am nu e al meu,dar cum am o viata de vanzare si nu vreau sa cumpar,ma gandesc la ce-am gandit mereu...sa locuiesc pe malul marii,sa calatoresc prin lume de-una singura si sa traiesc simplu....nu stiu unde mi-e visul pentru ca oricum nu mai e nimic sa ma mai tina in el....doar ma gandeam ca daca viata mea e de vanzare si nu doresc sa cumpar,si nu merit nimic mai mult decat primesc cand am o inima si nu-i dau drumul in timp ce mi-e frica sa cad fara sa incerc...deocamdata inca mai am o viata.....si e de vanzare....nu,nu vreau sa cumpar!

No comments: