Saturday, November 24, 2007

amintiri de asta vara..se pare ca mi se face din ce in ce mai dor...

stufstock 5 - ne-am trezit cu nopatea in cap...adica pe la 12


si am tras un drum pe plaja curata din vama veche...
dupa care ne-am hotarat brusc sa mergem sa mancam in bulgaria...si am trecut vama...


si am intrat in bulgaria...

de data asta ,am mers la sigur...ca prima oara am dat foarte foarte greu de restaurantul asta...




in asteptarea unei portii imense de mancare... bunaaaaaa...



si lor li se lungisera fetele de foameee...si la cat le laudasem eu mancarea...



si in sfarsit a veniiiit mancareeeaaaaaa...multaaaaaaaa si bunaaaaaaaaaa...



in diverse recipiente...



papa buuunnnn....



si berea casei...



si inghetata cu artificiiiiiiiiiiiiiii...



dupa atata mancare o binemeritata pauza la buda...



cu burtile plineeeeeeeeeeee....



si o vizita la o piscina.....


unde era o apa minunata...dar din pacate n-am putut face baie....


No comments: