Monday, November 19, 2007

uichend cu fotografi, lmc, trooper,ancient rites si orga la biserica italiana

18.11.2007 - festivalul de muzica veche de la bucuresti
din tot festivalul am reusit sa vad doar Erich Turk (Cluj) - recital de orga - Biserica Italiana. nu pot sa zic decat atat: un vis frumos...


17.11.2007 - lmc - dark grave, acral necrosis, methedras, necrodeath si ancient rites...

ca de obicei la fiecare cantare de genul asta exista cate o revelatie.. de data asta am descoperit dark grave...doar doi oameni - toba si chitara-voce- care ne-au lasat cu gura cascata...




16.11.2007 - trooper 12 ani - amintiri...

o intalnire la fel de placuta cu niste oameni dragi. e bine ca mai exista pretexte precum trooper ca sa poti reuni gasca...







15.11.2007 - o intalnire ad hoc intre fotografi - unde normal ca nimeni nu a avut vreun aparat de fotografiat la el...dupa bunul obicei...



o intalnire de care mi-e dor tot timpul si de unde plec vesela si binedispusa...



1 comment:

Fashion Photo said...

Eu l-am avut, dar daca nu ai putut sa mergi la profu' dupa aceea... doar nu te asteptai sa facem poze in bezna de acolo... si in plus eram suparat ca mi-a furat aia ceaiul! ;-)